Social - Via internet!

Tror nog att man har 70% av sitt sociala liv på internet, jag kan ärlig säga att jag skulle nästan gå under om facebook inte fanns, likadant med msn.


Niklas är hemma och är sjuk, sällskapssjuk också för den delen sa jag ;)
Emlan tråkade och det började väl med att vi prata om inflyttningsfest och grejer.
Hur som helst har vi suttit i över 4 timmar och 30 minuter + lite till och pratat om precis allt, öppet och ärligt. Och jag älskar det! Har skrattat så jag har ont i både käkarna och i magen. Lekt leken "Jag har aldrig.." på msn, ni kan ju tänka er!

Emelie: Jag har aldrig haft en one night stand. Klunk.
Niklas: Klunk
Ida: Klunk

Ungefär sådär såg det ut, med rullande frågor om de mesta. Fast mest sex, som det alltid brukar sluta med att man pratar om. Och jag kan säga, här fick man reda på både de ena och andra. Men vi har pratat om mycket runt omkring och det ska aldrig heller lämna den konversationen! :)


Tack för sällskapet hjärtisar, och för att ni får mig att skratta som en idiot! ♥

 



Min snygga vän Emelie Möhlenberg!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0