Stopp.

Jag bryter ihop snart om någon inte berättar för mig vad det är för fel på människor!

- Jag vill ju att det ska hända något, jag vill inte stå och stampa på samma ställe..

- Vill aldrig mer se dig, jag har aldrig gjort dig något ont, ändå gör du såhär. Särbehandlar så fort du bara kan, och fan hela tiden. Du är inte värd mycket. Vart fanns du på alla mina stora tillställningar? Du har aldrig funnits där för mig, och
du är inte längre välkommen i mitt liv.

- Så fort man bara umgås och tycker om varandra, vill man tydligen alltid som tjej att de ska leda till något mer. Ibland är vi tjejer faktiskt nöjda, med att saker och ting är som dom är. Vad är ditt problem?

- 300 personligheter, är precis det du har. Jag är fan riktigt jävla rädd för dig och skulle kunna göra vad fan som helst för att sätta dig i den största skiten någonsin. Du är en riktig jävla skit och jag önskar inte ens min värsta fiender att träffa dig, så jävla illa är det. Du är ute och cyklar, hoppas verkligen att alla inser vilken idiot du är.



Ibland skulle man vilja bo hemma, så man hade någon att gråta ut hos.
Jag hatar verkligen det här :/


Kommentarer
Postat av: Mamma Anna

Honey... du är alltid välkomment ill oss. Om några timmar, läs torsdag kväll, kommer du ju o äter mumma mat ;) love U

2010-02-18 @ 02:13:16
URL: http://eleonoreida.blogg.se/
Postat av: Emelie Möhlenberg

(y)

2010-02-18 @ 09:37:11
URL: http://emeliemohlenberg.blogg.se/
Postat av: Linda

Pruttsnutt.. du kan få komma å sova hos mig när du vill så ska jag krama dej hååååååårt!.. Vi kan prata bajs å äckliga fötter ;).. hihiii.. puss

2010-02-18 @ 10:42:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0