Tisdag :)

Ledig ännu en dag, så det blev att tvätta hela förmiddagen för min del.
Sen gick jag ner på stan och mötte upp Emelie, sen vidare till arbetsförmedligen och fick en  hel del information ifrån dom gällade allt, nu har man lite mer humm om det hela och förstår lite bättre. Jag är inte så jävla med på refrängerna gällande detta :)


Sen kom Amanda och hämtade upp oss, sen åkte vi upp och hängde hos Emelie och pratade om allt. Sen kom även Charlotte, som jag även ska försöka träffa någon dag här innan hon åker hem :) Men hon kommer tillbaka den 27e februari och kommer på min fest! Hur underbart är inte det, alla mina favoriter samlade under ett och samma sak, enbart Fialotta som fattas :(



Känns helt plötsligt så verkligt och att jag fått positiva reaktioner, gör allt mycket lättare.
Jag tror på det här, att det kan bli något bra! :)

Kommentarer
Postat av: Sofia - living the dream

Jag är med ändå! i huvudet, kanske fixa skype så jag kan skåla med er? :) LOVE

2010-02-17 @ 09:09:06
URL: http://frunordman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0