Mysig torsdag med trevligt sällskap.

Det blev ingen bio igår :( Jag och mamma var båda trötta och låg i varsin soffa och halv sov, en annan dag! :)


Igår spenderade jag dagen på jobbet, 9-16, men fick vid halv två(?) sällskap av Emelie, Carolina och Casper! :) Det åts mat och fikade och pratades om allt, som vanligt ;)
 


Jag visade även mina tapeter som jag beställt! Efter jobbet gick vi in en sväng på HM, sen kom pappa och hämtade mig och jag sprang in på Ackes och hämtade ut mina tapeter, lim och spackel plus lite till :) Sen hem till mamma och pappa, för vi skulle äta, sen skulle jag och mamma på Snabba Cash, men det blev inte så. Så jag åkte hem istället, gick över till Daisy, där kvällen slutade med en liten smyckning på min kropp, haha!

Hem, slängde mig på soffan och somnade framför tvn, tills jag vaknade med ett ryck. Och då gick jag o la mig och somnade så skönt :)

  
Ena foten ser lång ut på bilden, men de var bara lös färg som va där. Får ta en ny bild när den är läkt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0