You got me!

Igår blev de först att jobba kvällspass, vilket var riktigt tråkigt med tanke på att det är dött, always.. Tankarna gick om hur kvällen skulle bli. Antingen utgång? Hemma kväll hos mamma och pappa? Umgås med Nathalie med en film eller två? Det slutade iallafall med att jag åkte hem till mamma och pappa efter jobbet och åt chips o dipp och kollade på Let's dance. Sen så körde min bror hem mig, och då gjorde jag mig iordning för att jag och Nathalie skulle på nån hemma fest, där man träffade mycket gamla barndoms vänner och andra vänner för den delen :) Och självklart babe ♥ Jag och Natha gick när de började spåra då det dök upp en hel del rätt mycket mindreåringar, och tydligen hade det blivit världens slagsmål 2 sekunder efter vi gått.

Hem och la mig på soffan, kollade på OS, haha! Och inväntade mitt nattliga sällskap, men eftersom att jag somnade och inte hörde telefonen, blev det att sova själv.


Idag vid halv tre kommer mamma, moster, morbror och pappa upp och ska fika. Så jag ska ta upp en påse bullar ur frysen, sen hoppa in i duschen :)

Ikväll blir det att kolla på HC Liljan, sen efter det blir det nog några stadiga sen får vi se hur kvällen slutar! :)



Jag är ute efter ett äventyr, det har börjat pratas mycket om det nu. Och jag vill, jag har inte bestämmt mig än, men nästa vecka kanske man gör det? ;) För här finns det ändå inget som håller mig kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0