Det här med bloggen..

Känner verkligen att jag måste ta tag i bloggandet. Det här funkar inte, inte alls. Problemet är dock att jag inte har något att skriva om längre, ingen energi till att bry sig i huvudtaget. Men nu måste jag, eftersom att jag inte har alla mina nära och kära så nära, och inte alltid pratar med dom, så måste jag ju låta dom veta vad jag gör om dagarna. Dock skulle jag vilja uppdatera Malin och Elin mer, om mer tjejiga grejer, skvaller, ni vet vad jag menar ;) men det kan jag tyvärr inte göra i bloggen och it sucks!



       Min fina vän Malin! ♥                  Och min underbara Elin! ♥


Jag ska ändra mig,
och ta tag i bloggen. Snart så kommer de faktiskt komma och hända något och då kommer jag uppdatera jämt om mitt nya vuxna liv :)


Fråga: När blir man vuxen?
En vän till mig sa att jag inte var vuxen.. Nähä säger jag, när blir man det då? Jag jobbar, betalar räkningar, är med i facket, bor snart hemifrån. När är man då vuxen om jag inte är det? Eller är det du som bara snackar skit?

Kommentarer
Postat av: Sis..

Eyy syrran!! ja ta tag i bloggandet nu för feeen..

Å du.. Man blir aldrig vuxen ;).. Se på mig.. hihihi..

Love ya Sispis..

2010-01-14 @ 01:09:05
Postat av: elin

klart du måste uppdatera här! måste ju få veta vad du gör :) saknar dig med <3

2010-01-14 @ 13:03:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0