du fick mig att älska att leva.

Har ni någonsin tänkt på, hur vissa människor har ändrat erat liv? Att vissa små saker, påverkar hela eran vardag? Ni kanske har ändrat sätt att se på saker och ting, tänka olika och absolut att reagera på ett annorluna sätt. Allt för att en annan människa kanske betett sig på ett sätt, eller bara sagt något vettigt?

Och hur underbart är inte det? Att en ända liten människa, kan egentligen påverka så stort?


Det finns en person, som påverkat mig så mycket. Den personen, kan jag ärligt säga förändrade mitt liv. Gällande att se på saker som är viktigt, vad som egentligen är värt att lägga ner energi på eller hur man ska tänka och tycka om sig själv. Den här personen gav mig självkänsla, självförtroende och så mycket mer. Och jag kommer vara dig evigt tacksam, för du fick mig att älska att leva ♥



PUSS!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tänker inte kommentera med mitt namn, de är inget man vill skryta om. Jag tänker inte säga mitt namn, för de räcker med att DU vet vem jag är!



Vet inte vad jag ska säga mer än att DU var också en del av ''din'' förendring, de var DU som lät DIG själv acceptera förendringen o släppte så stora ord till hjärnan! måste kopiera en text till dig :



Nämligen det faktum att man kan välja sina egna ideal. Om du inte trivs

med de ideal du har just nu och de som är omkring dig, välj då att bli bundis med andra

ideal och ta kontakt med människor via nätet som hyllar andra kroppsformer och utseenden.

Det finns grupper i världen som hyllar större kvinnor, det finns grupper som hyllar små,

det finns människor som inte ser utseendet som något mer än något som gör att man känner

igen varandra. Det finns människor som ser utseendet som oväsentligt. Därför är det nästan

fel att kuva sig för ett osunt och dåligt ideal som får dig att må dåligt, eftersom att du kan

välja att stå för ett annat ideal. Du kan välja själv. De ideal som får mig att må dåligt är de

modevärlden skapat. Skinnyidealet. Det får mig att vilja byta ideal till något som passar mig.

Så härmed strävar jag efter ett ideal som accepterar alla, och som försöker att se till att

alla får va som dom vill, för det är vad jag gillar. Så vill jag vara. Så vill jag leva.

Från och med nu, lever jag efter ett eget ideal om allmän acceptans vilket gör att alla andra

tankar som inte överrensstämmer med mina, inte berör mig. De är inte de jag lever efter!

(text : dollyblond)



fortsätt hålla ditt huvud högt, du är vacker som du är!

2010-01-27 @ 23:18:21
Postat av: Emelie Möhlenberg

thihi.... nej du jobbar aldrig när jag är där! ;P

2010-01-28 @ 06:59:28
URL: http://emeliemohlenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0