En trött torsdag.

Sitter här i väntan på att tiden ska gå.
Jag är trött men ändå ovanligt pigg.

Innan jag gick och la mig igår, läste jag genom hela Jackie's blogg. Hon har precis börjar blogga så så jätte mycket var det inte. Intressant tyckte jag, skulle hon skriva en bok, skulle jag lätt köpa den! :) Jag visste dock inte att hon är född 1990? Visste ni? ;s hhaha.

Hursomhelst, att jag läste hennes blogg innan jag gick och la mig, betydde ju faktiskt bara att jag skulle drömma om henne tydligen. Fast de var inte så mycket om henne, utan jag var henne! ;S Hade en jätte stor villa utomlands, men jag var tydligen inte så åpoppis. Med tanke på att jag vaknade en morgon av att hela mitt hus blev beskjutet av swat-styrkan. Såklart, så lyckades jag undanfly! Och då träffade jag Carolina och Emelie, som hade stått på en parkering och disskuterat hur länge man fick parkera där, för det satt nämligen ingen skylt! Efter ett tag in i drömmen, blev jag skjuten, i örat. Så imorse när jag vaknade, hade jag ont i örat, hahaha! Drömmar allså.


Nu ska jag leta upp min tröja, som jag har lagt någonstans. Sen åka till jobbet :) Efter det ska jag hämta min väska, inhandla något tills helgen att ha på mig, samt alkohol! Sen blir det hem och ska försöka ta tag i allt skit på mitt rum det behövs verkligen nu!


Pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0