:)

Trodde att min helg inte skulle bli så bra, men de blev den.
Med tanke på att jag var hemma i fredags efter jobbet, med att vara förkyld och hängig så trodde jag att hela helgen skulle bli så. Trotts att jag hade en hel ledig helg sen september, var jag hemma, iallafall i fredags, haha.

Lördagen blev annorlunda, dock tyckte jag att lördagen var såå lång. När klockan bara var halv åtta kändes det som att klockan var närmare tio på kvällen. Men hursom helst, på morgonen blev det att åka ner till Idrottshuset för att kolla på fotboll :) Efter de blev de maxi för att inhandla strumpbyxor till kvällen. Ut en sväng till Haga blev de också lite senare. Vid halv tio bestämde vi oss helt för att gå ut, då gjorde vi oss iordning lite snabbt, sen ner på stan! Kvällen var rätt seg men ändå helt okej :) Vi gav upp runt halv tre, och ville mest hem och sova, men icke de. Då blev de helt plötsligt efterfest, och de ångrar man inte idag ;) Måste varit de finaste huset jag någonsin sett, de bjöds på allt möjligt dricka och extremt trevligt sällskap :)



Lovar mig själv, om och om igen.. Men du gör något med mig, som gör att jag inte kan släppa dig. Trotts att varje gång, är lite av en besvikelse. Men jag ångrar mig aldrig, för du är fortfarande han uppe på piedestaliet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0