FAIL ON YOU!

Jag visste det, jag visste det hela jävla tiden!

Vi tjejer lägger märket till saker som inte killar på samma sätt gör. Vi ser, hör och lyssnar. Vi känner på oss när det är något.  Jag har alltid haft den här känslan av att det är något ivägen, något som inte stämmer och att någon är inte helt ärlig. Och jag hade så rätt. Sen alla skriverier och kommentarer, nejtack.

Jag tänker inte ens fråga dig, för jag vet. Det som gör mest ont, är att du inte kunde vara ärlig.

 

varför ligger det i killars natur att inte kunna prata om känslor, förutom på fyllan kanske? Så less på att det alltid ska vara så. Jag trodde och hoppades på att det fanns andra saker som var viktigare. Men icke :) Och jag är glad, för nu vet jag. Så lämna mig ifred är du snäll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0