Flytt!

Önskar att ni för tillfället kunde se hur det ser ut här hos mamma & pappa, alla mina saker står i vardagsrum och hall. Och på mitt rum, ja där är det helt tomt. Jag sov förmodligen min sista natt där, utan att jag ens visste om det. Trodde det skulle ta längre tid att få nycklarna (de vill säga imorgon..) så jag var inte riktigt inställd på det. Men det var samtidigt skönt, hade jag vetat då att de var min sista natt, hade jag nog inte kunna sovit. Men å andra sidan, så kunde jag inte göra de inatt heller, så mycket tankar i huvudet. Så jag fick faktiskt ta mig en sömntablett och då somnade jag rätt snabbt :)

Idag var det dags att jobba lunch på Sallad & Sånt, dagarna går så mycket fortare när man jobbar dag och inte kvällspass. Riktigt skönt. Linda var även in och åt, så jag böt några ord med henne :)


Nu sitter jag bara och vääääntar och väääääääntar o väntar ännu mer! Men en timme kan jag nog klara, menar jag har ju bara väntat på de här i över fyra år och hur sjukt är inte det? Haha.


Vet fortfarande inte om jag sover i lägenheten inatt eller hos mamma&pappa, beror på om jag kan hämta min nya säng. För den jag har nu ská vara kvar här.


Kommentarer
Postat av: Emelie Möhlenberg

Verkligen, vill ha en repris av denna kväll!!

2010-01-31 @ 15:29:12
URL: http://emeliemohlenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0