Fortfarande trött torsdag..

Gjort mitt jobb-pass för idag, snabbt gick det. Sen lunch, vid halv två nästan :)
Efter jobbet sprang jag över till min Sis på Selma, och skulle egentligen hämta min väska och köpa en tjocktröja jag tittat ut, som jag redan har i rött iförisig, haha. Men då hade Linda på sig något snyggt, en silkes kavaj, underbar! Och på mig? nej, tvär nej. Men när jag testade den, var den underbar och bara var tvungen att följa med mig hem, lovely! Linda skulle även hjälpa mig att tvinga mig att ha på mig den, för enligt mig var kavajen ett sånt där plagg man bara måste ha, men aldrig använder ;p

Efter de, åkte vi och lämna av mamma på sjukhuset och sen åkte vi vidare till spritbutiken! ;D Imorgon ska det tydligen drickas sprit, i massor. Vi får se hur det går, jag har tydligen lovat att gå ut på joar också? Hahah, jaja, vi får se om jag kommer dit! Jag måste ha med mig Karro iallafall, det är en sak som är säker! ;D


Tror jag faktiskt, måste och ska ta tag i mina saker och packa ner mitt liv i lådor! Men jag har ingen ork, mitt rum ser ut som en katastrof! :( Inge roligt alls, skulle hellre betala någon för att göra de, haha.


-

Avslutade precis mitt samtal med fröken Wallén, åh vad härligt att höra hennes röst! :) Hon mår och har de bra, och vill inte hem, precis som förra säsongen och jag förstår henne till hundra! Vi ses när du kommer hem hjärtat!




PUSS :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0