Fredag & Lördag - Jobb och fest!

FREDAG;
Jobbade kväll på Sallad & Sånt, utan en ända Kotte och det sög så hårt!
Hem, in i duschen och sen kom Linda och då började vi dricka!

Sen kom Sebastian, Alexandra och Christoffer, körde öl spelet och blev rätt onyktra rätt snabbt, men det var bara härligt, haha! Ner på joar och rocka röv, som alltid! Där träffade jag på alla möjliga och fick sällskap med mig hem, för en lägenhetsvisning (Y) Ytterst trevligt..


LÖRDAG;
Hårt att kliva upp ur sängen med världens huvudvärk, men det var bara till att pallra sig upp utan en enda suck. Ner på jobbet och härjade med mina kära arbetskompisar, utan er skulle dagarna vara hårda, måste jag erkänna! ;) Blev hemgång efter fyra, och när jag kom hem la jag mig på soffan och dog. Somnade så skönt :)

Sen var det bara att gå upp vid sex, då Linda ringer och säger att hon inte har något varmvatten så hon ska duscha här. Då började vi göra oss iordning och sen kom även Emelie. Där efter skulle de ramla in fyra killar, här hade det skämtas om 10 stycken killar, men det skulle inte ske. Men inte det! Här kom de killar i tre omgångar, så det slutade med 12 killar och 3 tjejer (Y) Men fyfan vad roligt vi hade! Vi spelade öl spelet, körde "jag har aldrig.." Och det spelet med dessa människor och på 12 killar o 3 tjejer, kunde det aldrig ha blivit roligare! Thom hade även förlorat ett vad, vadet handlade om att dom inte trodde att jag skulle våga sova själv i min lägenhet första natten, vilket jag gjorde! Så thom fick äta upp, ett Bananskal! Och det gjorde han, det finns det film på som kommer upp snart, så fort jag får den! :) Haha! Efter tolv drog vi ner mot Joar's. André var den ända nyktra, så han var snäll som körde oss :) På joar blev det Fullt ös och jag hade det största leendet på läpparna hela kvällen! Blev lite rörigt mot slutet, med alla dessa ....! Först ena, sen blev det inte så, så det blev andra sen en till ;) Ja ni fattar inte, haha! "Efterfest" hos mig, som slutade med att jag var nöjd och samtidigt så förbannad, arg och besviken på hur folk kan vara så taskiga! Hursom helst, när folket dragit så fick jag ett nytt sällskap in på små timmarna, somnade hur bra som helst sen!


TACK KÄRA VÄNNER, för en av de bästa helgerna någonsin!
Hoppas på en repris, om inte allt för länge!

       


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0