Hockey tjej!



Varit soprt för min del hela helgen, innebandy, fotboll och nu sitter jag här, halv fyra på morgonen för att kolla på hockey! ;o Jag vet inte vad som har hänt med mig, helt sjukt. Men jag är nog knappast ensam om att kolla på Sverige - USA, som för den delen gjorde 0-1 målet efter typ 2 minuter. Känns verkligen jätte bra. Men jag ska hålla mig vaken tills andra perioden iallafall! :)


Imorgon ska jag umgås med Sofia hela dagen, äta på Sallad & Sånt, gå i affärer, hon ska komma hem hit, tandläkaren och lite såna saker! :) Saknar att bara få umgås med henne o bara göra vardagliga saker :)


I veckan, ska jag även börja packa ner sommarkläder, skor och sånt man inte använder, samt plocka i förråd och sånt, det som är mitt :) Det börjar närma sig, 28 dagar kvar!


Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0