Jag saknar inte dig.

Förstår inte vad ditt problem är. Du tar upp ämnen som varade för veckor sen och provocerar, du håller ungefär på som en 12 åring. Du kan inte prata med mig om det här, utan tar det med alla andra och på internet. Du har läst min blogg, och "svarar" med ett inlägg. Förstår inte vad du håller på med, vem du är eller har blivit. Och vet du vad, du har precis lyckats, du har lyckats få mig att sluta bry mig. 


Oftare än ibland, är jag glad att du är där och jag är här.
Ibland finns önskan om att du ska stanna.


-
Jag trodde vi var bästa vänner, en gång var vi kanske det. Men när alla har gått om dig i att veta saker, i att bry sig så vet jag ingenting längre. Du är aldrig nöjd och och jag vet inte om jag heller är det. Så de är väl likabra att det är så som det är.
-



Vuxen? Ja, jag betalar mina egna räkningar, lagar min egna mat, tar mig själv till mitt egna jobb och bor snart i min egna lägenhet som jag betalar med min lön jag får. Sen att andra inte vill växa upp, är helt upp till dom! :)

Kommentarer
Postat av: Sofia - living the dream

Det var absolut inte menat till dig! men jag vet att vi pratade om de för flera veckor sedan. Men de är inte till dig, o förlåt om du tog illa vid dig för de var de inte menat!! jag pratade om detta i lördags med mina vänner här nere. om att de går så fort att bli vuxen, aa svårt att förklara såhär över internet, men de var absolut inte menat till dig så förlåt om du trodde de, Bara de att alla säger till mig att jag måste välja om jag vill plugga vidare att jag ''måste'' bli vuxen o du vet ju att jag inte vill bli vuxen :) Att jag vill vara 20 resten av livet, att jag vill leva för stunden...



men ta INTE åt dig de är INTE till dig de är bara allmänt om hur JAG ser på de..



Men ida jag har aldrig bett dig sakna mig :)

2010-01-19 @ 18:31:31
URL: http://frunordman.blogg.se/
Postat av: Idaa

Fia, du är Elak! Jag saknar ju dig!

2010-01-19 @ 18:49:48
URL: http://eleonoreida.blogg.se/
Postat av: karråååååå - my way to blog awards 2010

snälla rösta på min sida om hur en balklänning ska se ut. lång eller kort? har beslutsångest >,<

2010-01-19 @ 19:04:47
URL: http://diradiro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0