Lista.

FEM SKULLE
Skulle du vilja vara längre?
nej.
Skulle du vilja väga mer? fuck no.
Skulle du bli arg om din pojkvän gjorde slut om du har/hade någon? förmodligen ledsen?
Skulle du vilja ha sex med en kändis? klart.
Skulle du vilja dricka dig full nu? ja.


TIO KAN
Kan du röra på öronen?
det är väl bara o ta på dom, eller?
Kan du slicka dig på näsan? nej
Kan du kolla i kors med ögonen? Ja.
Kan dina föräldrar lita på dig? Ja, klart dom kan.
Kan du låta bli att prata på 4 timmar? när jag sover kanske.
Kan du vara på fest utan att dricka? tveksamt, haha. Klart jag kan ;)
Kan dina vänner lita på dig? ja.
Kan du tänka dig att pierca naveln? Har jag redan gjort.
Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? Kanske.

FEMTON HAR
Har du någonsin ljugit för dina föräldrar?
ja
Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? ja :)
Har du ett syskon? nej två.
Har du varit full den här månaden? Om jag har..
Har du någonsin haft sex med någon? haha, ahjo.
Har dina föräldrar ljugit för dig? Förmodligen.
Har du redan tröttnat på dom här frågorna? Närå! ;D
Har du borstat tänderna den senaste timmen? Ja.
Har du pussat någon som är fyra år äldre? Ja
Har du haft sex med någon som är fyra år äldre? Ja
Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre? Nej
Har du funderat på hur det skulle vara att testa droger? Nej.
Har du blivit påkommen när du har haft sex, om du har haft det? Ja
Har du haft sex med mer än tre personer? ja
Har du ljugit på någon fråga än? nej.



TJUGO VEM
Vem är din bäste vän?
<3
Vem älskar du? mina närmsta.
Vem hade du senast sex med? det behöver inte världen veta, haha.
Vem vill du bli full med? vem vill jag inte bli full med?
Vem är den bästa artisten? Taio Cruz just nu
Vem pratade du senast i telefon med? Pappa
Vem är snyggast i världen? Ingen aning.
Vem skulle du ge en miljon till om du var tvungen att ge bort det? min fattiga bror? haha
Vem är snällast i världen? min älskade morfar.

 

Vem är din bästa kompis? fucktard, samma fråga.
Vem vill du prata med? Min Ghetto superstar.
Vem sov du med senast? C.
Vem såg du full senast? Min bror.
Vem vet allt om dig? Ingen.
Vem kysste du senast? Haha, jag döööör.
Vem kramade du senast? Alexander.
Vem kan berätta allt för dig? Dom som känner för det.
Vem kan du berätta allt för? Ingen, tack o lov.
Vem hatar du? vilka menar du?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0