Powerbox idag.

Första träningen idag, jobbigt och roligt var det! Skönt att vara igång igen.. Trotts att de blev som de blev, förstår inte riktigt vad som hände ;/ Hursom helst har jag skit ont i både armar och ben, och då vill jag inte ens veta hur ont jag ska ha imorgon, träningsverk är bra grejer, haha. Tror dock att jag ska ta mig orken och ta mig en springtur på förmiddagen, iallafall ta en lång promenad med Easton :)



Jag hoppas på att jag kanske får nycklarna i början av nästa vecka :)) Skulle vara så skönt att vara färdigflyttat innan måndag! Nu är det inte många dagar kvar, vill åka och hämta min soffa, min säng och köpa alla små grejer! :)) det kommer bli toppen!



Kommentarer
Postat av: ae

Jag saknar dig med.

2010-01-22 @ 21:22:25
URL: http://amandaekl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0