Sickan, Fru Nordman, min Bästa vän.

Jag älskar dig och saknar dig, min Snygga vän!

Du är tjejen som är längst bort, ändå står mig allra närmast. Hon som man vill ringa när det händer bara en liten grej, men jag bara måste uppdatera om. Du är hon jag har roligast med och som jag saknar allra mest.

Allt förändrades dagen du åkte, men när du satte din fot i Sverige, var det som att du aldrig varit borta, allt var precis som vanligt. Sen när du åkte igen, blev det så tomt.


Lova mig en sak, att du aldrig någonsin ändrar på dig. Att du alltid ska vara du! Jag vet egentligen, att du aldrig skulle göra det. Men jag vill bara säga att de finns bara en av dig och alla som har dig i sitt liv, ska vara så lyckliga. Du är min bästa vän, tack för att du finns och bara är du!♥

Kommentarer
Postat av: Sofia - living the dream

oj,



de är svårt att finna svar, på de finaste man har! Så vi sårat så vi krigat men ingen av oss har slutat strida. Man måste våga ge o ta, för att se vem som står kvar! jag glömmer aldrig när vi gick hand i hand, på greklands vackra strand....



Neej nu gick de inte mer, de är svårt att fina ord! jag kommer aldrig ända mig, o de vet du. Du vet aldeles för bra, ibland för läskigt bra :) jag hoppas o önskar att jag kan ge dig något bra i livet! så som du så mkt gett mig.



Tack ida, men de alldra finaste jag kan säga till dig, är ord jag bara andvändet till de jag verkligen menar de till:



- Jag älskar dig!

2010-01-24 @ 01:03:32
URL: http://frunordman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0