SOFIA ÄR HEMMA!

Det har hänt mycket på senaste tiden och bloggen har blivit bortglömd!

Nyår, inte så bra som jag hade hoppats, tänkt och hade velat. Hade gärna (ifrån början) spenderat den med en viss speciell.. Men men, allt kan ändras! :) Blev dricka hos Cassie, sen till Karro på fest. Därifrån trallade vi över till BG60-grabbarna och diskuterade, kramades och pussades så där på nyår och allt! Tillbaka till festen, ner till stan och där jag fick min nyårs kyss, underbart. Vidare till Joar och efter det hem till G ♥


1 Januari, var bara en evig väntan. Idag skulle min älskade vän komma hem, vid halv två kom hon till mig och Linda som väntade som två små barn på julafton. Kramades i massor och ville aldrig släppa! :) Vi kollade på tv, pratade, fick julklappar och fnittrade oss igenom natten. Så skönt att ha dig hemma!


2 Januari, var jag och kollade på innebandy turneringen på Ilian först, sen hem och sov i massor och var inte alls pigg på fest som varit bestämt i 4 månader(?). Men jag hoppade i party blåsan, på med smink och fixade håret så var humöret på topp! Över till Linda, där sen Sofia, Emlan och Bergemo kom! Sen kom även Kim och efter ett tag Zebban och sen en vän :) Vi drack och sjöng sing star och hade bara allmänt trevligt, skrattade och bara var lycklig att det var vi! Ner på joar, där vi ägde, like always! Hade en mycket trevlig sista dans, njöt av varje sekund. Sen hemgång vid stängning, mat på Kim's sen taxi hem! Och där pratades det på bra mycket, super trevlig snygg karl! Haha! Somnade lycklig och med det största leendet på läpparn! :)






3 januari, idag, vaknade jag för sent. Skulle på fotboll vid ett men det blev senare. Så det blev att kolla på de andra damerna, sen upp på stan och käkade med tjejerna sen åkte jag och Linda ner till idrottshuset igen för att kolla på några Herr matcher! Och nu sitter jag här :)


Haft den bästa helgen på länge, tack alla inblandade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0