Söndag - BAKFULL AB!

Vaknade och mådde inte bra, inte nå bra alls..
Ville bara vända mig om och somna om, men inte det, de var ljust, mitt huvud bankade och hörde andra ljud. Och bara tanken av hur de var möjligt hur de skulle se ut i min lägenhet fick mig att sucka högt. Sen ringde även Pappa, jag hade ju sagt att vi skulle handla.. Så när jag vaknat och sagt hejdå, så kom Farmor och Pappa och kollade o hämtade/lämnade saker. Sen åkte pappa och jag vidare och handlade.

Åkte hem till mamma och pappa och åt mat, så gott! Sen kollade vi igenom gamla fotoalbum och vad vi skrattade, riktigt roligt. Sen somnade jag på soffan, sociala jag. Men det var så skönt, mamma har världens skönaste kuddar i soffan som jag kommer sno med mig hem en vacker dag!

Pappa ville bli av med mig, så han körde hem mig och jag la mig på soffan och tomglodde. Sen fick jag besök av Nathalie och Lollo. Sen kom även Linda som var hungrig, så hon ställde sig och gjorde Korvstoganoff, riktigt gott! Sen åkte vi och handlade godis och sen la vi oss på soffan för att invänta Johan Falk, SOM INTE GICK! Så arg :( Så vi kollade på Wallander istället, inte alls lika bra ;/ Men vad gör man inte? Så vi hade söndags-mys! Vi var båda lika pigga!


Gällande städningen, jag diskade och plockade undan 2 kassar med glas och 2 kassar med burkar, men allt var ställt på bänken. Tydligen hade jag gjort de inatt i ren ilska, fick dock lite hjälp också, tack! Men tur det, för hade jag vaknat och det sett ut som en tromb, hade jag nog stängt in mig i vardagsrummet tills jag orkat möta verkligheten igen, vilket inte är förrens på tisdag då jag börjar jobba igen!


Hoppas att ni haft en lika bra helg som jag, kunde aldrig varit nöjdare! :)

Kommentarer
Postat av: Emelie Möhlenberg

tack gummna :) & verkligen tack för i Lördags! Hjärtat pulserar fortfarande1 ;)

2010-02-01 @ 08:56:21
URL: http://emeliemohlenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0