Torsdag - Ida flyttar hemifrån!

I torsdags fick jag åka och hämta nycklarna till lägenheten!
Gissa om jag var lyckligast i hela världen? ;)

Så det blev att direkt åka hem och packa in så mycket som möjligt i alla bilar, Thom's och båda mamma & pappas bilar! Och då var nästan allt med, utom möblerna. Riktigt bra :) Medans mamma var kvar i lägenheten så åkte pappa och jag o hämta min nya säng och senare min soffa!

På kvällen kom min vän Linda över och hjälpte mig att skruva ihop möbler, jag hatar ikea möbler! Går ej bra för mig att skruva ihop dessa, men men, efter mycket om och men, så gick det bra! =D När Linda gav sig av, så pratade jag lite med min nya granne Nathalie och då kom hon över och inspekterade lägenheten! :)


Sov min första natt i lägenheten direkt, kändes konstigt men ändå så bra.

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0