Väldigt rörigt i mitt liv just nu.

Jag visste faktiskt inte att människor fick betee sig hursom helst, men tydligen hade jag riktigt fel. Jag är så ledsen, arg och förtvivlad över hur fan detta ska sluta. Jag sitter verkligen i skiten, snart om de inte händer något och om dom inte kan stå sitt kast. Och till o med erkänna sina fel.


Så jävla mycket som händer just nu, så jävla mycket skit rent ut sagt. Folk har gärna lust att slänga ur sig att det är jag som aldrig blir nöjd. Men om folk bara står för vad som säger, håller de dom lovat och gör det dom ska, så är jag mer än nöjd. Nej usch, alla människor runt om mig just nu är så korkade och dumma, att det nästan är synd om dom. Folk verkar inte fatta något, man måste förklara saker om och om igen, ändå går inte hissen ända upp. Spy less på allt!


Tack vare allt skit, känner man ingen glädje i att flytta heller.

Kommentarer
Postat av: Emelie Möhlenberg

Tack så mycke stumpan! yes, nu hoppas jag bara att jag orkar hålla igång också! :)



-dock lät inte ditt inlägg så bra.. :/

2010-01-24 @ 23:11:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0