Äpplet är inte förbjudet

Förlåt att jag inte svarar på sms eller samtal, men jag orkar inte. När folk inte svarar mig, orkar jag inte heller längre. Och jag vet att andra blir "straffade" också för det, men jag orkar inte bry mig just nu. Är ledig några dagar och kommer kanske befinna mig på hemlig ort, fan så skönt!


-
Jag dör på jobbet heta dagar som dessa, trotts blåst ute så är det fruktansvärt varmt ute och nästan de dubbla inne i köket, helt olidligt. Och nu är schemana omgjorda ännu en gång, man blir så less. Jobbar även själv vissa dagar, toppen att sitta av dagarna helt ensam! Men ändring, ändring..

blev en tur på stan också efter jobbet, mamma och pappa bjöd på glass och farmor tog med mig på de få affärerna som finns i denna stad och det blev tre tröjor/tunikor inhandlade iallafall, tack och bock! tro mig, jag har världens bästa farmor! :)



nu blir det dusch och vin drickande med ytterst trevligt sällskap! (:


-
† Grattis på födelsedagen Farfar, jag tänker på dig! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0