Ett slag i magen

Snart kommer det hända en drastisk sak, kommer inte bli vackert någonstans. Jag känner mig besviken, arg och kanske lite utnyttjad om jag ska vara ärlig. Här trodde man nyss att allt började ordna upp sig, men icke. Det är precis som att saker och ting är för bra, att det är någon som straffar en.. Vi får se hur det här slutar, tror det kommer sluta med många arga miner och många kommer få torka tårar..

För att komma på bättre tankar åkte jag och bella för att äta, sen ta en promenad. Båda ledsnade och gick hem till sig. Jag fortsatte hem till mamma och pappa för att de skulle få höra nyheten och lika less blev dom som jag.. För att dränka sorgerna, så ska jag beställa hem wallstickers, två stycken faktiskt, en till köket och ett till vardagsrummet, samt lite annat smått och gott till nya lägenheten (: beställt hem en present också, till en viss person :)



Always kiss me goodnight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0