gatufestivalen lördag.

gårdagen var toppen! vi käkade hämtmat och gjorde oss iordning innan allt folk började ramla in hemma hos mamma och pappa, ner på stan och inta hamnfestivalen som var så kass att det var pinsamt, men jag blev dit tvingad och bjuden på både inträde och alkohol, så varför inte..

efter max en halvtimme drog vi ett gäng till gatufesten och började festa på riktigt, här hade man ständigt fulla glas och alla var fulla och glada, blev lite för mycket för min del till slut och ja, det resulterade i en arg ida trotts att killarna som jobbade i wendy's tältet skulle "hålla koll" (; men jag höjer knappt ögonbrynet åt det som hände, jag skiter it!


idag mår man precis som man förtjänar efter fyra dagars fylla och känner att jag inte ska dricka på ett tag nu, man kanske kan ha roligt nykter?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0