Hahahaha :)

Älskar att folk bara kommenterar, när det inte har något vettigt att säga.
Ni som är hennes vänner, vart i helvete var ni någonstans? Tänk på det istället. Tänker inte förklara mig mer, för av vilken anledning? Printa på du :) Printa det här också vettja!

-

Dags att åka och bada, få ännu mer färg eftersom att jag sen jobbar alla dagar igen när det ska vara fint väder. Ikväll blir det jobb och säkert ut och springa, för att sen städa och vänta på att x ska sluta jobba och komma heem (:


Snart dags att börja packa! (:

Kommentarer
Postat av: josefin

Om du ska ifrågesätta vart jag va så var jag påväg och hämta henne. Och inte för att jag ska behöva förklara de för dig! och du kan inte klandra dom som inte va där för inte fan visste väl någon av oss om vad som skulle hända, IDIOT! däremot fick jag höra att du visste, och såg. Och jag såg att du va där innan jag kom! så öppna fan inte käften, för de är fan bara skit som kommer ut i alla fall. Och kunde du inte göra de då så bör du ju knappast göra de nu för de ända du kan de är att gömma dig bakom din blogg och blogga om dina vänpromblem, att alla vänder dig ryggen ! Men vet du va ta en titt på dig själv, kör en självskanning, så ska du se att alla problem sitter nog fan på dig!

2010-07-08 @ 14:22:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0