Har turen vänt? :)

först en sväng till uppsala med mamma, blev inte mycket inhandlat som jag trott, ett par skor och lite sånt. sen blev de en sävng inne på selma när jag kom till stan igen, och då blev de en klänning och en jacka, så jag har något att ha på mig till gatufesten (; haha jobb stod på schemat och efter det blev det after work alkohol-intag tillsammans med oscar och malin (: väl på star lougne kom teddy och alla hans kompisar, så vi blev ett riktigt gäng, sen kom även tjejerna ner för att fira fröken wagerlind! :) blev någon slags efterfest tills jag och fia pratade allvar och de slutade med att jag flydde fältet (; du är en bra vän du fius! haha ;p

idag var turen på min sida, helt och hållet! mamma ringde imorse och berättade att jag vunnit på festivalpass till gatufestivalen (Y) tur att jag inte redan köpt, tänkte faktiskt åka och göra det idag ;p satte mig sen vid datorn och kollade mailen, och fått erbjudande om en lägenhet längst ner på fjärdhundragatan, alltså nästan ända nere på stan, så ska kolla på den på måndag redan! :) sen så har jag fått ett bröllop och sommarfesten att jobba på i sommar också, extra pengar är toppen, behövs nu när alla skattepengar bara försvann, över tio tusen, på vadå? :o


duscha och svida om innan det kommer folk, sen ner på gatufesten :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0