Ida är sofflös.

Besviken på mig själv, min vita månad inledes dag fyra med ett glas vin, känns bättre, lättare och roligare att packa då. Och alkoholen har en dålig påverkan, det verkar även bli att dra ner till terassen. Jag som lovade mig själv att jag inte skulle!!

Jag har hittat en ny soffa, så jag sålde min. Snabbt och smidigt. Så nu är jag helt enkelt sofflös. Drog in sängen i vardagsrummet istället och börjar riva där inne. Imorgon åker tv'n från väggen ner och byrån till återbruket. Sen var ett rum helt tomt!


När jag väl höll på att riva bland kartonger så hittade jag en liten låda med gamla saker man sparat sen förr, på ett sätt saker man inte vill ha kvar men inte vill göra sig av med heller. Bad memories, ingens favorit helt enkelt. Och det känns som tiden stannar upp, hittade kläder ifrån tiara och det var som ett slag på käften. Samt bilder och en sån där guld ring.. Lika bra att göra sig av med det, eller ställa det på en plats man inte får tag på det lika lätt. En låda som passar i källaren kanske..



Fortsätta att packa och kanske hittar något roligt istället, HÖRS! (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0