En smäll eller två?!

tror jag fick en smäll i huvudet igår eller något har iallafall hänt.. Har så fruktansvärt ont i bakhuvudet, öm och svullen och jag kan inte riktigt ligga ner heller för att huvudet ligger hela tiden obekvämt, bra beskrivning där kände jag! (Y)


Försöker att hålla mig vaken nu, eftersom att jag sovit hela dagen, så att jag sen kan sova hela natten.. Så att fördriva tid har jag suttit och kollat på saker och ting som ska inhandlas till nya lyan (: pappa har ju gått med på att tapeltsera och måla om också, det här kan inte bli annat än skit bra! blir att börja packa i veckan, tar mig ju så lång tid, lika bra att börja i tid (: fast egentligen är det inte så länge kvar, men jag vill flytta nu!!


-
älskar dina inledningar när du ringer;
"ett, två, tre - fanta och rosé. Hej förresten, vad gör du, vart är du?"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0