Jag dör hellre än att må såhär.

Jag bryter snart ihop, tårarna är inte alls långt borta. Känner mig så hjälplös för ingenting hjälper, varken kalldusch, nässpray, halstabletter, vatten, alvedon, ja you name it! Känns seriöst som att jag brinner upp innefrån, vilket känns helt sjukt att säga. Kan ju bara undra vem som smittat mig, tackar och bockar! Känns knappast toppen att vara tokförkyld, ha feber, huvudvärk och ha ögon som rinner i denna värme.


Blev 1,5 timme på jobbet, tills min chef bad mig åka hem. Så världens bästa föräldrar hämtade mig och köpte en ny dvd för mig slutat funka, så jag har något att göra när jag bara ska ligga hemma.. Efter ett tag fick jag nog, utan fläkt och sol som strålar rakt in i lägenheten frågade mamma om jag ville åka upp till dom, med glädje. Pappa kom och hade det hur kallt som helst i bilen och jag höll på somna redan när jag satte mig. (Eftersom att min lägenhet förmodligen har 100 grader inomhus, så har de inneburit att jag inte sovit på flera nätter) Raka spåret i säng med fläktar och kalla handdukar och mamma som servade med mat, fick jag till slut en halvtimmes sömn, känns dock som jag sovit en hel natt.


Dags att ta en frukt och tvinga i mig mera vatten, för att sen försöka sova igen, wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0