Jag har fått ett datum! :)

den 27 augusti får jag tillträde till nya lägenheten och där ska jag bo ett tag, känns lite väl att flytta såhär tätt inpå faktiskt, känns som att jag nyss stod när med alla kartonger och skruvade möbler ihop med Linda (: och nu har vi även planerat hur det ska se ut i lägenheten och lite om vad som ska köpas.


Lägenheten kommer gå i rött/vinrött/svart/vitt, kommer bli så sjukt snyggt ihop med min väggtext sen också (Y) nytt överdrag till soffan ska även köpas, rött eller vitt, har ej bestämt mig än! Vill flytta nu nu nu nu!



idag är det 6 månader sen jag fick nycklarna till min nuvarande lägenhet, vad lycklig jag var! Mindre lycklig över hur det såg ut. Tur att man har en pappa som kan det mesta som fixar och trixar :) han är nog lycklig nu att han ska få måla och fixa i den nya lyan, haha!


Kommentarer
Postat av: mamma

Ska bli mysigt att få dig lite närmare... och i en kanon lägenhet.. Ops.. hörde nån jubla.. Aha, det var farsan.. han sjunger att han lääängtar att kladda lite färg i lyan :) Du har en duktig o snäll pappi som fixa det ... Och en stooor o stark brorsa som kommer att bära. Mamma kan arbetsleda dem, det är jag en hejjare på :)

2010-07-27 @ 00:44:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0