såkallad "söndags-ångest"

fyllesjuk och ångerfull - på en torsdag! jag skulle ha lyssnat på min kloka vän amanda och hållt mig nykter! men när malin skickar ett sms "det blir väl en öl på terassen ikväll, eller?" då är jag redan övertalad. En öl var vi långt ifrån, blev minst fem glas vin innan vi gick ner och efter det blev det groggar och shotts också, toppen, verkligen! Och idag ångrar jag mig, finns mycket jag ångrar ifrån gårdagen, både saker jag gjorde och inte gjorde.. Men it's little too late now..


DOCK, trodde jag att amanda skulle ut, ideén kom ju från henne ifrån början när jag sa att jag skulle vara nykter. Och tro mig, hon tjatade faktiskt lite, hon ville ju ut, hon sa ju faktiskt det! :( så egentligen, är det hennes fel alltihopp! I BLAME YOU!


Kommentarer
Postat av: ae

haha, det är lätt att skylla ifrån sig va ? ;)

2010-07-29 @ 15:26:51
URL: http://amandaekl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0