Vi ses i dimman!

det börjar tärna på kroppen nu känner jag, började ju dricka i onsdags då det blev en eller två för många alkoholhaltiga drycker på star, torsdagen var en mer "ta det lugnt kväll" / "kolla läget på gatufesten" men visst, hävde i mig bra mycket trotts att jag skulle upp och jobba vilket inte alls var de bästa jag gjort. Efter ytterst få timmars sömn kommer jag sliten som ett djur till jobbet vid nio-taget på fredagen och trodde jag fick gå hem vid två, bara det att jag kollat fel och började egentligen tolv och slutade halv sju (Y) bra jobbat! Så min chef tyckte jag skulle vara kvar, men fick då vara ledig på lördagen istället, (vilket var super iförisig!) så det blev en lång dag med bakfylla och värme, ingen bra kombination. Pudlarna var och käkade på mitt jobb och frågade om jag var på gatufesten igår, för jag såg så sliten ut, KUL! Haha.

efter jobber var de bara att åka hem, duscha och fräscha till sig, för det skulle minsann festas igen, och det slog till rätt tidigt och jag hann väl nyktra till vid två taget ;p haha efter allt nere på stan, vandrade vi ett gäng hem och jag slockade inte förren efter fem imorse, och nathalie som lovat efterfest!?


vaken tidigt idag trotts allt, med världens huvudvärk och varm som ett as! Vill ut i solen men det är nog på tok för mycket än vad jag pallar om jag ska vara ärlig. kanske blir att ta sig ork att städa lite hemma, för att sen åka på fest hos mina föräldrar, ska vara där om fyra timmar ;o haha.


HÖÖÖÖRS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0