Denna dag, slår julafton.

Jag är en av dom som fick tillbaka på skatten, och idag kom pengarna in på kontot! Så glad över att det var ett stort femsiffrigt belopp :) IDA ♥ SKATTEPENGAR!




Jag älskar känslan av att gå och lägga sig, utan att vara ensam. Ha någon som kysser en godnatt och bara ligger och håller om en tills man somnat
 ♥


Så imorse när min chef ringde halv nio, vaknade jag med ett leende på läpparna. Dock var min chef hysterisk. Jag berättade om vad som hände i fredags och igår läste hon tidningen och ville bara försäkra sig om att jag var okej. Tog vara på soltimmarna som var på förmiddagen innan jag och nathalie gick ner till kloster mötte upp Daisy och tog en varsin cider i solen. Jag o Natha käkade tacos/toast på mitt jobb innan vi gick hem igen.


ikväll blir det väl att träffa soffan för tjejmys, sen kanske det blir filmmys med x :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0