Fullspäckad torsdag

Jobb 9-14, sen inhandlade jag och mamma presenter till Lilleman som vi sen var och hälsade på. Han var så fin, en riktig ögonsten :) världens finaste syssling, gissa om jag är stolt :) vidare till västerås och bränna mina skattepengar och kom hem med massa förutom de jag var ute efter - tjocktröjor och skor. Men det ska beställas från Junkyard istället (Y)

hämtade upp pappa för att äta på rico's, blev en sväng på systemet och tre kassar rikare(?) sen blev det att inhandla mat till lördag då jag ska bjuda tjejerna på mat! Nathalie kom sen över, Ida lika så. Fille var upp en snabbis och droppade av mina brillor också.


Nu sitter jag här, nyduschad och ska snart krya ner i säng :)
- thinking about you. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0