Idag är det ingen vanligt dag, för det är Nathalie's födelsedag.

Ännu ett grattis älskling på din 20 års dag! :)


sprungit på stan idag med nathalie och ida, efter alla presenter inhandlade och fixade, så fick även nathalie komma :) blev mat på sallad & sånt innan vi splittrades för att sen ses ikväll med fika och alkohol hemma hos mig.


öppnade förresten precis mailen och hade fått ett erbjudande på en lägenhet på torggatan, en tvåa på 69kvm precis över life-butiken. den hade varit perfekt (Y) men eftersom att jag kanske ska ta tag i mitt stora äventyr och min framtida flytt så är det ingen idé att ta en ny lägenhet eftersom att jag snart ska säga upp min :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0