Jag tröttnar allt för fort.

Fröken Aldrig Nöjd - är det jag?
Nej kanske inte, men ibland vill man bara ha nytt, man vill ha mer och vill bara vara nöjd. Letar fortfarande efter lägenhet, den perfekta som jag bara vill ha som jag vill bo i, en längre tid. Lägenheten jag bor i nu, tycker jag verkligen om. Men den är för stor, ingen mys känsla som jag vill ha. Den kanske hade varit mysig om man varit två. Så just nu hoppas jag på lägenheten på torggatan. Den vore perfekt, om jag inte får den, är det bara att fortsätta leta.


Annars blir det nog att man kommer in på spåret att köpa lägenhet, fast jag vet dock inte om jag blir kvar i enköping då. Att köpa, då känner man sig så fast och vem vill vara fast här? Vi får helt enkelt se hur saker och ting blir :)


-
För precis ett år sen tog jag studenten för två dagar sen. Och om två dagar åkte jag till Kos. Tiden bara springer förbi. Man kan lika gärna sluta längta efter saker och ting, för de man längtat efter är ändå snart här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0