Pengar rullar in som det ska, det går bra nu.

Pappa kom vid halv fem imorse och lämnade Easton och vid åtta gick jag sen upp. Så idag har jag bara varit ute och gått samt lekt massa med honom :) Nu längtar jag bara efter min egna lilla, men har kommit framtill att det är bättre om vi är två. Men inom en snar framtid så :)


Nu har pappa hämtat easton, så nu vill jag åka till uppsala eller västerås och bränna pengar. Vill ha nya skor framför allt och nya hoods osv, en kamera ska väljas ut också! :) Men alla är så tråkiga, jag som är ledig idag och allt. Men men..


- Vissa saker, glömmer man aldrig! ♥

Kommentarer
Postat av: sofia

<3<3

2010-06-09 @ 19:12:47
URL: http://sofiawagerlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0