personalfest (Y)

ända sen igår eftermiddag har jag haft sån jävla huvudvärk, tagit alvedon men inget hjälper. Kanske inte var det bästa att jag började dricka heller, men gav upp rätt tidigt. Vaknade med samma huvudvärk imorse igen, bankar och snurrar och nej, jag är inte bakis, förstår inte alls vad det är :/


trottsar huvudvärken trotts allt och beger mig på personalfest, stannar iallafall på mat sen får vi se hur länge jag orkar och om huvudvärken släpper, hoppas på det bästa och en trevlig kväll med jobbet :)


-
Jag har ingenting kvar här att hämta.
- Jag tror det är det ända rätta, så imorgon blir det att prata allvar.
Och jag hoppas, för då gäller det i augusti (: håll tummarna! (Y)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0