Star lounge.

Igår blev det att pressa ute. lika bra att passa på när solen väl tittar fram.
Blev jobb fram till åtta och där efter spenderade jag kvällen på star lounge
med tjejerna :) charlotte är i stan och ska fira Ida's student, så då blev det
även en öl kväll. Alkoholen och chilinötterna flödade på rätt bra där ett tag (;

hemgång när? och fyllesms på det toppen! (Y)

 

 


idag var jag uppe i tid,
för att få fin besök av carolina och casper ♥
legat ute på gräsmattan och myst i solen samt lekt :) traska ner på stan för att
köpa det sista tills imorgon, mötte även då upp nathalie och pia och blev då
bjuden på mat som vi åt nere i klosterparken :) hemgång och kortspel ute med
grannen, sen kom även Sofia förbi på en cigg och sa hej, mycket trevligt.

Nu inväntar jag Charlotte och Nathalie, samt kusin o hans polare för att dricka
lite hemma hos mig :) sen får vi helt enkelt se hur denna kväll slutar! :)


Puss - en solbränd Ida!


Kommentarer
Postat av: mamma

Åååå vad mysigt att käka i kloster...

Solat som faen nu ?

Du får komma upp till oss, och sola med mig..

Jag var på Valjami o köpte ny bikiniöverdel igår... Helt underbart skön... Fansiken vilken proffsig personal de har där.. lite dyrare kanske.. men bra grejer.. Där skulle man önska att man hade råd att köpa ALLA sina underkläder...



Love U

2010-06-04 @ 09:59:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0