Strålande sol :)

Har varit ledig tirsdag och onsdag, vilket har inneburit att jag legat på mamma och pappa's baksida och stekt som en idiot med olja (Y) och gissa om jag fått färg, toppen! :) Solbränt till midsommar - fräscht :) slipper man allt smink, alla lager brunkräm och puder :)


idag blev det jobb, humöret var ovanligt bra tills klockan slog tolv.. Magen vrider sig och det är precis som att någon suger ut energin i än och så ska det väl inte vara? :/ Både jag och Sussi som haft kul hela förmiddagen och fjollat oss, var plötsligt trötta och sura, inte ett dugg pratglada. Vi fick skäll för både det ena och andra, gällande glasskopor till beställningar. Jag börjar ledsna totalt nu, man har ingen ork kvar alls längre att gå till jobbet när det ska vara sådär. Man gör alltid något fel fast de finns något som är lite roligt i det hela. Det är så noga med städningen vid stängdning, att allt ska vara gjort och påfyllt i salladsbaren osv. Men sen kan man komma till jobbet på morgonen när dom jobbar och då kan kaffe plattor vara på, inte uppfyllt, golven är inte soppade/skurade, fullt med ren disk som i nte är bortplockad.. Ja, jag kan göra listan lång. Och är inte det dubbelmoral?



Mina skor kom idag iallafall, huuur fina som helst! :) Super nöjd, bara till att lära sig gå lite bättre, lite smalare klack än vad jag trodde :) Men det gör absolut ingenting :) mina första fina pumps

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0