You got me.

jobbig och dålig lördag, humöret var inte på topp alls men bet ihop trotts allt. Efter jobbet blev det att göra sig iordning inför kvällen, eftersom att jag är mästerkocken i vårat gäng, så bjöd jag mina tjejer på mat :) fläskfilé med rustique, beasås, sallad och stekta champinjoner :) sofia var nykter och drack cola medans vi andra korkade upp. senare kom nathalie och maggan, även homo, wille och jimmy. sprang ner på joar och rockade där, hemgång med nathalie och på vägen träffade jag på M, blev en mycket givade träff, hahah.


   


imorse (eller efter två taget..) vaknade jag av att det ringde på dörren, fan så rädd jag blev. nathalie stod där och tyckte att jag var hetare än någonsin. Mådde verkligen toppen, tror att jag fortfarande var full om jag ska vara ärlig och mår fortfarande skit dåligt. Åkte med henne upp till bergvreten där jag fick söndagsmiddag.


Ta sig en välbehövd dusch nu, sen kanske det blir att ta en cigg med tjejerna innan det är sängdags.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0