Överraskade sms och samtal.

Efter jobbet igår blev det balkonghäng hos grannen med tända ljus, musik, chokladpudding och en bästa vän :) blev en sen kväll/natt, timmarna bara flög förbi men jag klagar inte :) gick hem och sov i min egna säng på några nätter nu, ovanligt skönt :)

hade fått ett sms inatt som jag läste när jag vaknade, med ett leende på läpparna fortsatte dagen faktiskt rätt bra ;P sen under dagen fick jag ett väldigt undligt samtal, glatt men vääldigt överraskande, man kan tydligen fortfarande bli förvånad på ett bättre sätt :) 

träffade på André utanför mitt jobb idag också, så kul att träffa honom efter varit borta i över 3 månader, välkommen hem vännen! :) sen blev till att möta upp maggan och nathalie efter jobbet för att sätta oss på wendys och ta en fika och planera lite, fest med medina och att maggan ska med på reggaefestivalen och gällande helgen :) kommer bli dunder, hoppas att kunna ta några dagar ledigt så det blir som man planerat för en gångs skull, nu när det inte är vänner som drar sig ur (vilket annars alltid är anledningen till att saker och ting aldrig blir som man trott..) får kolla upp det snarast, men det är lite svårt när man får nya scheman heeeela tiden. Så jag har inga höga förväntningar, det är lika bra.


på torsdag är jag ledig och då ska jag hämta Nelly på dagis :)


Ha en fortsatt trevlig tisdag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0