Fight for the people you love.

I fredags blev det att kolla in alla fina studenter, gissa om man själv längtar tillbaka? Tårarna var inte långt ifrån när Ida kom på sin vagn, så fin och glad! Jag vill också! Hängde på Ida runt halsen innan jag var tvungen att dra mig till jobbet - på skit dåligt humör. Jag ville så klart stå kvar och kolla klart, för att sen åka upp till Ida's studentmottagning, men det fick vänta tills jag slutade. Skulle inte dricka men ångrade mig snabbt och började dricka uppe på motorgården. Blev joar, en kväll som slutade tidigt då jag gjorde illa foten och händelsen på vägen hem gjorde inte saken bättre.


lördagen var bara att gå upp för att jobba, därefter blev det skolparken med vänner familj & släkt. Alkoholen flöda och det var länge sen jag hade så trevligt. Blev en runda på stan tills de var dags för mig att gå hem, eller ska jag säga hoppa?


söndagen spenderade jag på gräsmattan i bergvreten, satte upp min lilla pool också och tog mig ett dopp tillsammans med easton som blev helt galen ;p päronen bjöd på mat innan det var dags för mig att åka hemåt och möta upp tjejerna för kubb.



Nu ska jag fortsätta att städa, på min lediga dag (Y)


Kommentarer
Postat av: mamma

har haftgen underbar helg med dig... mysigt o asskoj i skolparken, najs softar dag i solen i sändags, och en myspys kväll i kväll... Saknar dig när du inte är här <3

2010-06-07 @ 20:36:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0