Alkohol var det ja..

Jag ska nog fan sluta dricka, det är fan inte okej det här..
Det är alltid samma visa, alltid samma skit! VARFÖR?!

Helst skulle jag inmte dricka på påskfesten, bara skita i allt och alla som ska ut.
Men när de dagarna väl är här, kommer jag vara den som tjatar mest på att dricka och gå ut..
Jag måste fan hitta mig ett annat, vettigare o kanske en sundare hobby?


-
Vi spelar alla ett spel, skillnaden mellan oss är att jag spelar en annan liga. Jag har varit på den nivån du är på, och det är dags att växa upp. Det där är inte ett okej beetende, och det kommer säkert även du inse en vacker dag, om du har riktigt tur. Jag är ledsen att det blev såhär.
-

Kommentarer
Postat av: alexandra

gumman, jag håller med! jag funderar nu på att bara skita i påskfesten!! men jag vet man kommer väl tjata på sen.. K vi måste skaffa oss en hobby ;D <3

2010-03-28 @ 12:41:12
URL: http://alxandraaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0