Björne min vän!

Nu sitter vi hemma hos min dear friend karolin och dricker, vi ska vidare på joar och göra mig lycklig snart! :) Gladast någonsin! :) Björne min vän, är så klart med! :)

För att ni kära läsare ska veta vem den här nya vännen är, så ska jag minsann förklara..
Jo, det var han och hans vän Teddy som gjorde att jag blev allt för full en kväll på joar blå, då dom bjöd in mig o min vän karlon i Vip loungen :) På så vägar är det! :) Och nu är han även kärleken till min dearr vän karolin!


Jag förklarar och rätter imorgon!

Har fått i uppgift att nämna björn minst en gång om dagen, för att han ska läsa min blogg och vad gör man inte? Jag är en vän som alltid ställer upp! :D


IMORGON!!! Hörrni, då ska ni få se på fan! Då ska jag även ta reda på¨vem fan den här Björn är.. Är han poå ritkigt eller låtsas??

Han ska iallafall spela på joar, men om de är en hallisination (ja jag vet att jag inte kan stava) eller om de är på riktig5t, är en fråga som återstårr!!



TEXAS BULLET IMORGON FOLKS!!



Hörs! Björne hälsar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0