Blir galen ..

Sluta titta, ta kontakt och sluta bry dig!
Det är väl över inte sant? Och om inte, kan du gärna säga det istället för att spela ett jävla spel som jag vägrar vara med i! Du är bara omogen och löjlig, för den delen bara pinsamt för alla som ser på vad du egentligen håller på med. Alla vet! Alla vet precis vad som hänt, vad som sagts och gjorts. Varför försöka dölja något?

Hur svårt är det, att vara ärlig och säga som det är?
Du är bara feg, och egentligen inte värt ett ända dugg..
Men saken är den, att det sägs att;
Never give up on something you can't go a day without thinking about.
Och just dom orden, får saker och ting att kännas så mycket svårare.


Jag ville aldrig det här och jag tror du känner samma sak. Men nu står vi här, med helt andra känslor, helt andra minnen och tankar. Jag önskar bara att vi kunde prata med varandra, för det här är för svårt för att jag ska ta på mig allt själv.

Kommentarer
Postat av: Sofia - living the dream

Ja kos i sommar, en vecka skulle inte vara dumt!!

2010-03-24 @ 10:01:23
URL: http://frunordman.blogg.se/
Postat av: sofia

sv : låter härligt. aa solporten är det :) jo området är väl okej men jag vill inte bo här allt för länge! ;d



just nu är det inte bra med mig, är sjuk och jävlig men annars så :) ja det skullevara riktigt roligt! säg bara till :)

2010-03-24 @ 12:09:07
URL: http://sofiawagerlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0