Bloggtorka? Jag? Nejdu Emelie ak. torkan.

Knappast! Kolla hur ofta jag skriver, ofta flera inlägg eftervarandra, men dom finns trotts allt där!


Trodde jag hade allt under kontroll, men icke det. Hade tusen saker att göra idag när jag kom hem.
Nu har jag ställt upp bordet och stolarna, flyttat soffan och alla bord. Diskat och gjort iordning de sista kakorna! Och hur duktig är inte jag, som låter bli dom? Inte ätit en ända! :) GOOD FOR ME!

Imorgon återstår hundra saker till. Jobb 9-18,30 känns sådär måste jag säga. Ska göra min smörgåstårta, och på lördag garnera den. Sen på fredag kvällen har jag lovat att kolla på hockeyn, inget jag måste lova, jag är där ändå! :) Trogen Lilja! Efter matchen, som är slut vid 22? Så måste jag hem och göra iordning den andra tårtan, ta upp bullar ur frysen osv. Sen städa iordning allt, som inte ska vara framme. För att sen vara redo för en hejdundrande 19 års dag!

Lördagen ska jag sova ut, till tio iallafall? ;) Sen blir det jobb mellan 11-14, ja jag jobbar på min egna födelsedag, chock? Nej. Hur som helst, ska jag garnera med hjälp av Sussi, min smörgåstårta, kommer bli toppen! :) Sen hem, duscha och sen kommer Amanda, fixar mitt hår, sen är det på med make up och på med party blåsan, sen är jag redo att välkomna mitt 19e år!



Dags att hoppa in i duschen, peela kroppen och tana mig! :)
Sen hopp i säng, GODNATT ALLA! :)


Kommentarer
Postat av: Emelie Möhlenberg

gillar updaten, du ska inte med idag då?

2010-03-12 @ 06:48:32
URL: http://emeliemohlenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0