Ett par väl valda ord.

Insåg idag när jag städade med musiken på högsta volym, att jag fick höra några väl valda ord av en mycket vis vän. Vi pratade om allt, som vanligt, skvallrade och skrattade åt människor som är så patetiska, ja, ni vet.. Men så kom vi in på lite mer allvarligare och seriösare samtalsämnen..

Så säger hon: Du kanske måste stanna upp och njuta av det du har nu. Njuta av det goda många inte har och vara glad över det. Och inte stressa och låta saker ta sig tid.

Och när det kommer ifrån en sån tjej, såna ord som verkligen träffade mig så hårt, så tar man till sig. Tack Skrollan! ♥

 



Kommentarer
Postat av: Alexandra

vi har vart med om både mot och medgångar och här står vi än idag som vänner, och är så grymt tacksam för det! hoppas på en fortsatt bra vänskap! Jag älskar dig MIN Ida K! <3

2010-03-17 @ 23:09:16
URL: http://alxandraaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0