Every day sucks nowadays.

Känner en tyngd i bröstet, har ett tungt huvud med sprängade huvudvärk. Tårarna är inte långt borta och jag är bara allmänt arg och besviken. Kanske mest på mig själv? Måste ta ut alla känslor på något, för snart går det inte längre, allt måste ut. Men hur?

Har bara lust att skita i allt och alla, precis göra på så sätt som alla andra gör.

Jag är less och vill bli lämnad ifred, vilket jag blir ändå, emot min vilja.

-
Por mucho que quisiera negarlo, me he caído tan duro para usted. Algunos días me siento que Te quiero. Y que me cuentes nunca a nadie, todos se ríen. Y se llaman amigos.
-


Kommentarer
Postat av: Sofia - living the dream

jag har sagt att du skall lämna kärleken ett tag ida, o reda upp allt, du kommer må så himla mkt bättre. o jag blir så less när du skriver :



Jag är less och vill bli lämnad ifred, vilket jag blir ändå, emot min vilja.



Du blir inte lämnad ifred, jag är ju ALLLTID HÄR!!!

2010-03-11 @ 09:55:53
URL: http://frunordman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0